Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
12.02.12 - klo:23:39

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen veneilykeskustelu
| | |-+  Saimaan veneilijöiden asennevamma ;)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Saimaan veneilijöiden asennevamma ;)  (Luettu 1056 kertaa)
Juilma
Käyttäjä
*

Profiili
« : 07.08.10 - klo:00:15 »

Olen veneillyt Saimaalla, merellä sekä kotivesillä Päijänteellä ja Keiteleellä. Täytyy kyllä kehua että missään muualla ei niin omahyväistä porukkaa omaan vesistöön löydy kuin Saimaalta. Kaksi kertaa tänäkin kesänä olen Saimaalla ollut ja hieno paikka se on, ei siinä mitään, mutta molemmilla kerroilla olen törmännyt veneilijöihin jotka kuullessaan että olen muualta alkavat ylistämään Saimaan ainutlaatuisuutta ja erikoisuutta. Ja mikä huvittavinta, keskusteluissa käy ilmi ettei kuitenkaan olla käyty edes sen vertaa muualla veneilemässä mitä esim itse olen tehnyt.

Alettiinkin kaverin kanssa viime reissun jälkeen miettimään mikä on se Saimaan veneilijöille tehtävä aivopesu jonka jälkeen "Saimaa on Saimaa" ja muut vesistöt ei mitään. Itse kun suhtautuu enemmänkin silleen että missä sinisellä on veneiltävää vettä karttaan merkitty tarpeeksi paljon, sinne olisi kiva mennä.

Koskaan en ole Päijänteellä, Keiteleellä tai saaristossa törmännyt vastaavaan. Saimaan veneilijät, kertokaa mistä tämä kumpuaa.

ps. Suurin osa Saimaan veneilijöistä on samanlaista reilua porukkaa kuin muuallakin, näitä "Saimaa on Saimaa" ihmisiä yhdistää suppean alueen veneilykokemus ja ehkä toisinaan hieman alkoholin vaikutuksen alaisuudessa oleminen.
tallennettu
stento-z
Käyttäjä
*

Tohtori Syherö

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 07.08.10 - klo:09:41 »

Vissiin se on sitä kotipaikka rakkautta,olen muutaman kerran kalastellut Puumalassa päin mutta en sentään törmännyt moiseen ilmiöön,mutta onhan saimaa hieno jävi
(ei meri)kalastella Virnistää
tallennettu

Vanhalla on oppimisen vaikeus
Yamarin59ht
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 12.08.10 - klo:16:11 »

Kieltämättä saimaassa on oma viehätyksensä. Itse olen ennen näille vesille saavuttuani seilannut lähinnä suomenlahdella n 20-vuotta. Kertaakaan en ole viimeisen kymmenen vuoden aikana täällä törmännyt vastaavanlaiseen vesistökehumiseen. ??  Pyörittää silmiään Ehkäpä se johtuu juuri siitä, että millä lailla keskustelua aiheesta herätellään ja mikä mahtaa sitten olla promillemäärä keskustelijoiden yhetydessä siihen osallistuvilla henkilöillä ?? Epävarma Mene ja tiedä. Porukka on suhtautunut erittäin asiallisesti näillä vesillä, eläneet varsin siivosti, ilman mitään ylimääräisiä öykkäröintejä.
Merkillepantavaa on ollut myös se, että retkisatamat sekä luonnonsatamat, ovat pääsääntöisesti olleet erittäin hyvässä kunnossa edellisten vieraiden jäljiltä. Tämä on hyvä traditio, toivottavasti myös naapurimaan veneilijät älyaisivät sen.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info