Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:16:47

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen veneilykeskustelu
| | |-+  myrkkymaalit ja merirokko
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: myrkkymaalit ja merirokko  (Luettu 526 kertaa)
sivi
Käyttäjä
*

Profiili
« : 22.09.11 - klo:09:31 »

voisii taas vetää yhteen kokemukset maaleista ja merirokosta.
Minulla on kuparipohjainen maali. Veneen pohja oli puhdas mutta perän metalliosissa oli paljon rokkoa. Potkurissa rokkoa joka vei n 20 % tehosta
tallennettu
Serni
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 22.09.11 - klo:10:54 »

Pistetään tähän kun ainakin sivua asiaa... Eli keväällä uus Busteri ja liikkeestä tullessa myrkyt pohjassa. Vauhdista lähtenyt noin kolmasosa pois ja käsikopelolla pohjassa helvetisti rokkoa. Samassa satamassa viereisessä paikassa itsellä myös toinen Busteri jossa itse keväällä vetämät alusafet pohjassa ja käsikopelolla ei rokon rokkoa ja tehonpudotusta tasan nolla. Reklamaatioa vai saanko vain v****ilijan maineen?
tallennettu
D5GT
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 22.09.11 - klo:15:20 »

Kyllä toi on reklamaation paikka.. Todennäköisesti olet sovitun summan laitteesta varustuksiineen maksanut.
tallennettu
Serni
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 22.09.11 - klo:21:05 »

Joo kyllähän kaupat on ihan normaalisti tehty ja myrkyt pohjassa erikseen maksettuna laskussa.
tallennettu
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 23.09.11 - klo:10:06 »

Mulla ei alusafe pidä rokkoa poissa Silverin pohjasta ei itse eikä liikkeen maalaamana. Veden ollessa uimalämpöistä, olen tänäkesänä käynyt hinkkaamassa uimareissuilla näkin alunt pois.

Viime syksynä ihmettelin 20-30% kulutuksen lisääntymistä, kunnes puin märkäpuvun päälle ja hinkkasin todella ison määrän näkkiä veks.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info