Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:15:54

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen veneilykeskustelu
| | |-+  Hempel Brilliant Enamelin sävyttäminen itse?
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Hempel Brilliant Enamelin sävyttäminen itse?  (Luettu 691 kertaa)
cokekola
Käyttäjä
*

Profiili
« : 04.06.11 - klo:20:08 »

Koetin löytää vanhan Nordicin paikkamaalaamiseen sopivaa maalia. Värikartan perusteella Hempel Brilliant Enamelin sävyistä lähimmäksi sattui Shell White. Veneellä vertailtuna se onkin selkeästi liian vaaleaa. Vähän "kerman väriäkin" pitäisi saada lisättyä. Pystyisikö tuota sävytäämään itse jollain? Vai millä illveellä saisi gelcoatiin sopivaa paikkamaalia?
tallennettu
abo
WanhaHuru
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 05.06.11 - klo:12:51 »

Automaaliliikkeet "lukevat" värisävyn sellasella härvelillä ja tekevät oikeaa, voi myös hakea liuskoja ja etsii oikean, sitte automaaliliikkeessä sävyttää paikkamaalin.
tallennettu

><(((((°> Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata. <°)))))><
Fahrenheit99
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 29.07.11 - klo:17:44 »

Hivenen vanha viesti, mutta ennenkuin lähtisin sävyttämään niin kannattaa tsekata alhaalla oleva linkki, josta itselleni oli apua:

http://www.hempel.com/internet/IneCorporateC.nsf/vHEMPELDOC/1ACDC63BEC017896C1256CC6003B40B9?OpenDocument&1
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info