Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
12.02.12 - klo:23:45

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Yleinen veneilykeskustelu
| | |-+  Garmin nuvi 550 + garmin homeport softa
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Garmin nuvi 550 + garmin homeport softa  (Luettu 1587 kertaa)
sallamunnah
Käyttäjä
*

Profiili
« : 14.04.10 - klo:13:41 »

Hommasin aiheen mukaiseen "autonavigaattoriin" BlueChart g2 kartan. Homma pelittää sinänsä ok, mutta en saa kirveelläkään tällä garminin homeport-softalla luotuja uusia reittejä näkymään ja käyttöön otettaviksi itse laitteella. Olen yrittänyt garminin tuen kanssa mailitella mutta jostain syystä homma vaan ei toimi.

Voisiko joku asiaan perehtynyt kertoa "rautalankamallilla" kohta kohdalta miten luotu reitti otetaan käyttöön laitteella? Elikkä mitä pitää tallentaa/siirtää/importata/exportata minne? Olen yrittänyt asioida pelkän muistikortin kanssa ja myöskin usb-piuhalla koko navigaattorin kanssa. Homeportissa näkyy muistikortilla luotu reitti, mutta kun sitten navigaattorin mukautetuista reiteistä haeskelen ei sielläl ole mitään luotuja (paitsi koemielessä suoraan navigaattorilta luotu testireitti).

kiitos jo etukäteen!
tallennettu
tetala
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 15.04.10 - klo:16:07 »

mun muistaakseni nuvissa jossain omissa tiedoissa on kohta jossa lukee vastaan ota tiedostoja, klikkaa sitä nappulaa, ni sit pitäis toimia.
tallennettu
sallamunnah
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.10 - klo:21:40 »

juu,

nythän kävi ilmi, ettei minun laite (Nuvi 550) tue homeport ohjelmaa  Nolostunut

ei auta muuta kuin koittaa väsätä reitit pikkuruudulta.
tallennettu
tetala
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 16.04.10 - klo:13:26 »

lataa jostain garminin mapsource ohjelma, se toimii nuvi 550:sen kanssa hienosti.
tallennettu
Börje
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 16.04.10 - klo:15:20 »

lataa jostain garminin mapsource ohjelma, se toimii nuvi 550:sen kanssa hienosti.

Oletko oikeasti saanut reitit siirrettyä 550:aan Mapsourcella? Minä kun luulin, ettei tuo 5550 osaa lainkaan useiden reittipisteiden käyttöä vesillä, kun en siinä itse onnistunut. Mikä versio Mapsourcesta on käytössä?
tallennettu
tetala
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 28.07.10 - klo:11:54 »

Oletko oikeasti saanut reitit siirrettyä 550:aan Mapsourcella? Minä kun luulin, ettei tuo 5550 osaa lainkaan useiden reittipisteiden käyttöä vesillä, kun en siinä itse onnistunut. Mikä versio Mapsourcesta on käytössä?

Olen saanut toimimaan, Mapsource versio 6.15.7.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info