Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
11.02.12 - klo:16:05

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Veneilypaikat
| | |-+  Judinsalonselkä - Vintturi
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Judinsalonselkä - Vintturi  (Luettu 1051 kertaa)
Squirrel
Vieras
« : 30.08.09 - klo:23:33 »

Päijänteen Judinsalonselältä lähtee reitti Vintturiin. Heti Samaanniemen sillan jälkeen on kivi ihan väylän reunalla. Siinä on yleensä merkki, mutta nyt on talven jäät vieneet sen pois. Kivi näkyy kyllä merikortissakin mutta kuulemma aika petollisella paikalla silti.
tallennettu
pitkämies
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 31.08.09 - klo:00:34 »

Päijänteen Judinsalonselältä lähtee reitti Vintturiin. Heti Samaanniemen sillan jälkeen on kivi ihan väylän reunalla. Siinä on yleensä merkki, mutta nyt on talven jäät vieneet sen pois. Kivi näkyy kyllä merikortissakin mutta kuulemma aika petollisella paikalla silti.

Tuosta en ole vielä kulkenutkaan, mutta on tarkoitus lähipäivinä sielläpäin veneillä : )

Tarkoitatko tuota kiveä?

http://kansalaisen.karttapaikka.fi/karttalinkki/karttalinkki.html?view=show&x=3427287&y=6841075&sc=8000&text=&action=link&cx=3427259&cy=6841033&scale=8000&tool=merkitse&styles=normal&lang=FI
tallennettu
Squirrel
Vieras
« Vastaus #2 : 31.08.09 - klo:00:49 »

No itse en tiedä, tuo kivi vaan kulkee paikallisten venemiesten keskuudessa, että aika lähellä väylää on. Itsekkin merikortista katsoin, niin arvelen veneporukoiden tarkoittavan tuota kiveä.
tallennettu
Matias
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 31.08.09 - klo:12:00 »

Tuota seutua olen veneilymielssä tsekkaillut kun olen prätkällä ajellut tuota saaristoreittiä Luhangan suuntaan.

Taitaa olla jo yli kolmekymmentä vuotta kun olen noilla vesillä kulkenut...
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info