Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:14:32

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Varusteet
| |-+  Vene elektroniikka.
| | |-+  Raymarine A57D
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Raymarine A57D  (Luettu 1126 kertaa)
Jultsu
Käyttäjä
*

Profiili
« : 03.08.11 - klo:11:30 »

Päivää raati!

Olen aikeissa ostaa yllä Raymarine A57D karttaplotteria veneeseen. Kyseessä on sama kampe, mitä myydään navi-paketin yhteydessä Bustereihin. Hinta anturitelineen, kartan ja asennuksen kanssa olisi 1100 euroa. Olen veneilyharrastuksen vasta-alkaja.

Kommentteja!
tallennettu
555open
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 03.08.11 - klo:13:14 »

Marinea myy kyseistä laitetta 890,- tarjoushintaan. Sisältää Euroopan merialueiden kartat. Ilmeisestikään kartta ei sisällä järvialueita eli jos olet järvellä veneilijä, niin kartta tulisi ostoslistalle ja hintaa muistaakseni on 225,-
Asennus sinänsä ei ole vaikeaa, mutta helpolla pääsee, jos asennus sisältyy hintaan.
Minä en ainakaan pidä hintaasi mitenkään riistona
tallennettu
vator
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 03.08.11 - klo:13:33 »

Mulla oli A70D edellisessä veneessä ja siihen sai valita ilman erillistä kustannusta joko Jenkkien, Euroopan tai Suomen sisävesikartan ostaessa. Plotteri on sinänsä ihan hyvä.
tallennettu
Jultsu
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 03.08.11 - klo:20:33 »

Kiitos kommenteista!

Malleja ja merkkejä kun on niin jumalattoman monta ettei tällainen vasta-alkaja tiedä mikä sopii käyttötarkoitukseen parhaiten. Kalassa käyn aina silloin tällöin. Eniten tulen käyttämään venettä retkeilyyn ja hupiajeluun päijänteellä.

Lisää keskustelua!!!!
tallennettu
motoman
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 03.08.11 - klo:21:13 »

Itse hommasin plotterin netin kautta Briteistä. Kolmen vuoden leikkiminen kämmentietokoneiden kanssa riitti  Hymyilee leveästi

Niin se malli oli Lowrance HDS-8m eli ilman kaikua, maksoi karttoineen ja postikuluineen 1350e.
Luultavasti tulevan talvena tilaan tuohon Structure Scan kaikumoduulin ja SonicHub musiikki serverin.

Täältä tilasin: http://www.electronics-marine.co.uk/

Asennus tuli telineeseen ja tupsyt pistokkeella virrat ainakin täksi kesäksi. Katotaan josko talvella tuon upottaisi, ainakin virran syöttö tulee pulpetin sisälle.

* IMG_7147.JPG (129.25 kilotavua, 800x728 - tarkasteltu 54 kertaa.)
tallennettu

Finnmaster 57BR + Yamaha F115
Vator 18T + MerCruiser 120
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info