Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:12:27

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Varusteet
| |-+  Varusteet ja tarvikkeet
| | |-+  WC-pöntön vika
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: WC-pöntön vika  (Luettu 1479 kertaa)
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« : 30.05.08 - klo:15:17 »

Jos kellä on veneessään pumpattavaa vesikäyttöistä vessaa niin tiedätte varmaan, että pumpussa on kaksi asentoa, kuiva ja märkä.

Tuolla märällä asennolla kulhoon pitäisi tulla vettä ja myös pysyä siinä.  Minulla vesi lähtee saman tein pihalle.

Onko joku tutustunut kyseisen kapistuksen rakenteeseen niin hyvin, että tietäisi missä vika, jolloin tietäisin jo ennen kuin rupean pumppua purkamaan varustautua oikealla varaosalla?
tallennettu
Kari--2655
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 30.05.08 - klo:22:36 »

mun mielestä sen kuuluukin tyhjentyä, menen viikonloppuna veneelle, niin otanpa ohjekirjan kotiin. Olen kerran purkanut käsipumpun, vähän vaseliinia sinne tänne ja taas toimii.
tallennettu
JL68
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 30.05.08 - klo:22:43 »

Jos kellä on veneessään pumpattavaa vesikäyttöistä vessaa niin tiedätte varmaan, että pumpussa on kaksi asentoa, kuiva ja märkä.

Tuolla märällä asennolla kulhoon pitäisi tulla vettä ja myös pysyä siinä.  Minulla vesi lähtee saman tein pihalle.

Onko joku tutustunut kyseisen kapistuksen rakenteeseen niin hyvin, että tietäisi missä vika, jolloin tietäisin jo ennen kuin rupean pumppua purkamaan varustautua oikealla varaosalla?

Eikö sen "märkä-asennon" pitäisi imeä huuhteluvettä (joko makeavesisäiliöstä tai merestä/järvestä) ja poistaa ko. neste kaikkine lisukkeineen pumppauksen jatkuessa?
Ei venevessassa ole samalla tavalla vettä, kuin kotipöntössä... ainakaan allekirjoittaneen veneessä.

JL
tallennettu
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 02.06.08 - klo:08:40 »

Aikaisemmalla kokemuksella märkä asennossa pumpattaessa  vettä on kertynyt kulhon pohjalle ainiken jonkin verran, joten jos esim pythani tai paperi on jäänyt poikittain kulhon reunoihin, on se saatu kellumaan ja kuiva-asennossa pumpattua  sitten septiin. Nyt olen joutunut laskemaan käsisuihkulla vettä tarvittaessa käsisuihkulla päälle.

Karille vielä: jos pumppu jäykistelee, niin hyvä keino on laittaa loraus rukaöljyö pönttöön ja taas toimii

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info