Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:11:40

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Varusteet
| |-+  Varusteet ja tarvikkeet
| | |-+  Moottoritarvikeliike
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Moottoritarvikeliike  (Luettu 1983 kertaa)
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« : 14.03.08 - klo:14:46 »

Mikäs on mielestänne hintalaatusuhteeltaan paras tarvikkeita (sisä)moottoreihin myyvä liike. Olen tässä ostellut suodattimet sinkit, varahihnat yms Volvo Pentan Pencentralta ja päässä itänyt päätös, että taisi olla viimeinen kerta kun noissa ostan alkuperäistä (ehkä öljynsuodattimet korkeintaan).

Mikä siis olisi liike joka myisi hyvälaatuista tarviketta. Itse olen katsellut US-Partsin valikoimaa sillä silmällä, mutta onko muita hyviä. Monillehan lienee tuttuja Bilteman sinkit jotka kestivät kulumatta vuodesta toiseen.

tallennettu
jankkis
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 14.03.08 - klo:18:05 »

US-Parts on ihan hyvä... Toimitusajat tosin saattaa venähtää pari päivää luvattua pidemmäksi ainakin turun toimipisteestä tilattaessa.

Tänä keväänä on Biltema/Motonet/Bauhaus kolmikko lisännyt tuotevalikoimaansa venetarvikkeitten osalta ainakin Turussa/Raisiossa reilusti.. Moottorin tarvikkeet ehkä silti ostaisin jostain palvelua tarjoavasta liikkeestä.
tallennettu
itl
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 16.03.08 - klo:16:38 »

Vaikea suositella muita, kun US-parts on ainoa tietämäni venemoottoreiden tarvikemyyntiin erikoistunut liike. Tosin autotarvikeliikkeistä voi jotain osia saada, jos moottori on bensakäyttöinen GM:n lohkoon tehty (Mercruiser/Volvo) venemoottori.
tallennettu
D5GT
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 16.03.08 - klo:18:59 »

Itse olen tarvikehankinnoissa siirtynyt käyttämään pitkälti ulkomaisia palveluja. Nettikaupat topicin alta löytyy lisää aiheesta.

Jotenkin tökkii kun tuote tulee useasti nopeammin jenkeistä ovelle, kuin Maritim ehtii kertoa hinnan, jos edes vaivaantuvat vastaamaan kysymykseen.
tallennettu
Boozsoc
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 12.04.08 - klo:01:24 »

Yanmarin huoltotarvikkeet (ö/pa- suodattimet, l- hihnan) saa tavallisesta autotarvikeliikkeestä, luettelosta löytyy yhtä varmasti kuin 'toyota', kunnes auton saat.

Osien hinta on ok, vastaa tavalliisia auton osia, eihän siinä kummemmasta ole kysymys.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info