Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:10:01

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Perämoottorin ostopuuhia.
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Perämoottorin ostopuuhia.  (Luettu 1359 kertaa)
tappura
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 01.04.11 - klo:21:56 »

Tuossa etsiskelin sopivaa moottorivaihtoehtoa mun scantic 580 ht:hen En tiiä teinkö oikean ratkaisun , sen tiiän etten metsäänkään pahasti voinu mennä.. Ensin mulla oli ajatus laittaa e tec evikka 90 hp:n kokoluokassa , kun tuntuu olevan paljon kehua näillä keskustelupalstoilla.. Kuitenkin pelko takana sai muuttamaan ajatukset nelariin kuultuaan ,et silti oikein pitkillä uistelusessioilla on jotain kakistusta ollut moottorin toiminnassa.. Nelareista kun olen kuullut työntävän bensaa öljyn sekaan , joka sekään ei ihan kiva juttu.. Mut asiasta oleelliseen kysyn et onko tää bensan sekoittuminen öljyyn taakse mennyttä elämää näissä laihaseostekniikan koneissa ??  Valintani meni kuitenki nyt suzukin df 90 atl:ään ja semmoinen on tulossa scanticin perään..
tallennettu
Jande
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 01.04.11 - klo:22:31 »

No kyllä sitä bensiiniä voi sinne öljyn sekaan mennä, mutta ei sinne asumaan jää.. Joutuuha sitä öljyä vaihtamaan suhkot usein ja täyskaasuajolla voi muutenkin hävitä pois. Oisit ottanut evarin, niin ei ois nyt tollasta ongelmaa.. Kyllä se E-Tecci pelaa pitkänkin uistelun jälkeen...

tallennettu
itl
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 02.04.11 - klo:20:26 »

Hyvä valinta. Eipä noissa Suzukeissa ole pahemmin ollut ongelmana öljyn ja bensan sotkeentuminen, jos vaan kone on kunnossa ja se tulee ajettua kunnolla lämpimäksi (jonkun verran plaaniajoa) ennen uistelun aloittamista.
tallennettu
impala67
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 25.05.11 - klo:16:41 »

anteeksi aiheen lainaus, vastaavaan 5metriseen scanticciin moottoria hakemassa. veneeseen on tehty korkeampi perälauta, ja siinä on ollut upouusi 4tahti  mercury viime kesänä ed.omistajalla.

olin ilahtunut kun kuulin  että 2-tahtisia taas saa (?),  ja 50-60hv evinrude e-tec konetta nyt harkitaan.
onko jotain erityistä mitä tässä pitäisi  huomioida, nyrkkisääntöä koneen putsaamiseen uistelusession jälkeen?
tyyliin tunti  uistelua ja meripeninkulma urku auki plaanaamista koneen putsaamiseksi tms?

kiitos kovasti kaikesta noviisia opastavasta tiedosta.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info