Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
12.02.12 - klo:15:01

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Painepesurin valinta
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Painepesurin valinta  (Luettu 2994 kertaa)
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« : 07.04.10 - klo:10:44 »

Tarttis hankkia painepesuri, mutta ei ole oikeastaan aavistustakaan mistä siinä pitäisi maksaa.

Oma käyttö olisi ainakin alkusuunnitelmien mukaan tietenkin ainakin veneenpesua keväällä ja syksyllä, autonpesua ja sitten satunnaisesti jotakin muutakin kuten katonpesua jne.

Onko jotain suosituksia, paineista, vesimäärästä jne. Onko pienempi parempi vai kannattaako panostaa pitkään letkuun? Tekeekö terassipesurilla mitään?
tallennettu
Ile
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 07.04.10 - klo:13:44 »

Itse ostaisin jonkun Kärcherin Medium-sarjalaisen, niissä yleensä riittää tehot noihin sun tarpeisiin. Kannattaa panostaa laatuun, eikä ostaa mitään kiinaihmettä.

http://www.cityclean.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=1514201
tallennettu
D5GT
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 07.04.10 - klo:14:45 »

Metalliosat pumpussa löytynee vain paremmista (lue kalliimmista) pesureista, riittävän pitkä taipuisa letku, lämpimän veden sieto. Riittävästi vettä, mitä pienimmät ei juurikaan työnnä. painettahan melkein kaikissa lienee riittävästi? Itse arvostan toimivia letkukeloja ja erillasia suuttimia. Terassipesurista ei ole kokemusta -marketti versiot ei juuri herätä luottamusta olemuksellaan.

Kränzleä on kehuttu -kuten monia muitakin.
tallennettu
antsu
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 07.04.10 - klo:20:40 »

Mulla on sellainen pieni Karcher, joka maksaa noin 60€. Sillä saa matot pestyksi ( mutta ei rikki Iskee silmää) ja isommat kurat pois autosta ja renkaiden vaihdon yhteydessä vanteista ja huuhtelee sillä venettäkin, mutta ei tosiaankaan ole hätäisen miehen peli. Vettä tulee niin onnettoman vähän, että puolen metrin päässä suuttimesta on se lähes kokonaan haihtunut ilmaan.

Mitä olen noita katsellut, niin muutama satanen pitäisi sijoittaa saadakseen kunnollisen.
tallennettu
itl
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 07.04.10 - klo:22:31 »

Lainaus
Mitä olen noita katsellut, niin muutama satanen pitäisi sijoittaa saadakseen kunnollisen.

Parinsadan vehketkin vielä aika leluja. 500-1000€ niin alkaa irtoamaan pesuri jolla jo jotain tekeekin ja kestää.
tallennettu
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.04.10 - klo:09:43 »

Riittävästi vettä, mitä pienimmät ei juurikaan työnnä

Mikä on riittävästi vettä?
tallennettu
antsu
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 08.04.10 - klo:12:24 »

En tiedä, mutta 300 litraa/h on ainakin vähän.

Kuten sanottu, silläkin tekee jotakin, mutta hitaasti.
tallennettu
D5GT
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 08.04.10 - klo:14:46 »

Toi nykyinen semi-rimpula työntää vajaan 500l/h ja en pistäisi pahitteeksi vaikka tulis tuplat.. Itse en ainakaan pienemmällä tuotolla olevaa hankkisi -mut maku kysymyksiä. Veden säästöllä noita värkkejä mainistettiin 80-90 lukujen taitteessa. Vedenmäärän säätö voisi olla hyvä -tarve riippunee käyttötarkoituksestakin.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info