Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
07.02.12 - klo:00:29

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Yleinen keskustelu
| |-+  Vapaamuotoinen keskustelu
| | |-+  Mahtava juttu!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Mahtava juttu!  (Luettu 1540 kertaa)
toomaskoo
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 29.10.07 - klo:12:34 »

Monenlaisia vene/ kalastus-sivuja oon käyny selaa ja lueskelee, mutta tänään näin eräällä foorumilla linkin tänne sivustoihin. Monesti oon miettiny että olis hienoo kun olisi sellaiset sivut, joissa on mm. veneprojekteja, kuvia niistä yms. no täällähän on.. hienoo et tällaset sivut sittenkin ovat olemassa. toiv. tulisi paljon kuvia tänne erilaisista veneprojekteista, tee-se-itse projekteista ymsyms jnejne.  Pyörittää silmiään Omaa projektia Bella 530 Ht ja sen modaamista ja laittoa alotellu, mutta kuvia talvemmalla tarjolla.

-toomas-
tallennettu
Juha
Webmaster
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 29.10.07 - klo:14:12 »

Monenlaisia vene/ kalastus-sivuja oon käyny selaa ja lueskelee, mutta tänään näin eräällä foorumilla linkin tänne sivustoihin. Monesti oon miettiny että olis hienoo kun olisi sellaiset sivut, joissa on mm. veneprojekteja, kuvia niistä yms. no täällähän on.. hienoo et tällaset sivut sittenkin ovat olemassa. toiv. tulisi paljon kuvia tänne erilaisista veneprojekteista, tee-se-itse projekteista ymsyms jnejne.  Pyörittää silmiään Omaa projektia Bella 530 Ht ja sen modaamista ja laittoa alotellu, mutta kuvia talvemmalla tarjolla.

-toomas-

Kiitos Hymyilee

Koitetaan tehdään parhaamme täällä ylläpidon puolella että jengi viihtyy ja keskustelu pysyy asialisena mutta leppoisana.

Tietysti saittia kannattaa mainostaa myös suusta suuhun veneileville tuttaville. Hymyilee
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info