Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:07:08

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Rakentelu
| |-+  Tee-se-itse
| | |-+  Trimilevyn sylinteriin uusi letku??
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Trimilevyn sylinteriin uusi letku??  (Luettu 924 kertaa)
reinikainen
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 19.05.10 - klo:20:53 »

Mitenkäs on tuo hydrauliletku kiinni sylinterissä? Trimmi systeemi taitaa olla instant trim.
Onko letku helppo vaihtaa itse? Hydrauli pumpussa se oli vain letkun kiristimellä kiinni ja muutenkin ei ole paha vaihtaa. Ainoastaan se mietityttää miten se uusi letku kiinnitetään sylinteriin??
Onko neuvoja? Saatana eka eissu mökille ja letku halkesi ja ruikki nesteet pihalle.
tallennettu
steme
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 20.05.10 - klo:09:07 »

Tosa paripäivää sitten vaihtelin just letkun insta-trim sarjaan, mulla oli siellä sylinterin päässä ainoastaan letkunkiristin.
Sylinterissä semmonen snadi putki jonka päälle letku hilataan ja kiristimellä kiinni.
tallennettu
reinikainen
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 20.05.10 - klo:15:16 »

Joo kiitos tiedosta!!
Mitä letkua laitoit? Maritimhan myy ystävällisesti vajaa 14€ metrihinnalla 9 metrin pätkiä. Todella kohtuullista tuollaisesta "puutarhaletkusta".
Itse hain parempaa noin kymmenesosa hinnalla paikallisesta hydauliikka firmasta.
Jenkeissä tuota samaa insta-trimin letkua myydään parilla dollarilla per metri...

tallennettu
steme
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 23.05.10 - klo:09:41 »

Suolasen hintasta toi maritimin letku Hymyilee
Mulla sattu olemaan vanhaa letkua varsatossa joten ei tarttenu mistään hakea uutta tilalle.
Veikkaan kanssa että parhaimmat tarjoukset löytyy juuri jostain hydrauliikkaliikkeestä.
tallennettu
Slx
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #4 : 23.05.10 - klo:16:48 »

Samaa mieltä kuin steme menet paikalliseen hydrauliikka liikeeseen ne myy sulle sopivan pätkän letkua ja tekee päätkin tarvittaessa.
Kaverin autoon käytiin "teettämässä" ohjaustehostimen letku kun alkuperäisenä olisi ollut ~400€ niin hydrauliikka liike otti muistaakseni 30€
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info