Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
11.02.12 - klo:15:31

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Rakentelu
| |-+  Tee-se-itse
| | |-+  Trailerin jarrujen säätö!
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Trailerin jarrujen säätö!  (Luettu 948 kertaa)
abel
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 25.08.10 - klo:21:39 »

Aijon saattaa päätökseen kaksi kuukautta sitten aloitetun projektin. Kengät, jouset ja vaijerit vaihdettu tänään uusiin. Huomenna, jos luoja suo (eikä sada vettä vaakatasossa) aijon säätää jarrut. Eli ajattelin menetellä seuraavasti: esikiristän jarruja niin, että pyörät nippa nappa pyörii. Sitten löysään jarruja hieman, että pyörät pyörii ja kiristän ns. isoa vaijeria.

Suorintanko testaukset käsijarrulla vai jotenkin kuormansidontaliinalla vetopäästä sisäänpäin vetäen? Jos jälkimmäisellä taktiikalla, niin paljonko vetopään tulee painua sisään päin?

En ole varma onko oikea voorumi, mut ei tuolta vetouistelun puolelta löytynyt valmista keskustelua. Eikä oo tunnuksiakaan sinne. 
tallennettu
abo
WanhaHuru
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 25.08.10 - klo:23:18 »

Mä olen säädön testannut ihan käsijarrulla ja on kelvannut leimallakin kun on jarrukärri ollut.
tallennettu

><(((((°> Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata. <°)))))><
abel
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 26.08.10 - klo:06:56 »

ok. tänään on hyvä säätöpäivä. Luulis sen tasaisesti jarruttavan ku kaikki smat hepenet molemmin puolin on uusittu.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info