Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
12.02.12 - klo:14:42

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Rakentelu
| |-+  Tee-se-itse
| | |-+  Sisäperästä perämoottoriin
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Sisäperästä perämoottoriin  (Luettu 799 kertaa)
Viona
Käyttäjä
*

Profiili
« : 20.08.10 - klo:22:40 »

Hei vaan kaikille tasapuolisesti!

Olen onnellinen Jurmo Cabinin omistaja. Vene on varustettu maailiman parhaaksi venemoottoriksi tiettyjen tahojen osalta tituleeratulla Bemarin B 190:llä. Alan olla lopen kyllästynyt koneen öljyvuotoihin, sairaalloiseen bensan kulutukseen, vettä öljyävään perävetolaitteeseen, kolisevaan vetoniveleen etc, etc...
Mieleen on hiipinyt ajatus jonkinlaisesta perämoottorikasetista ja nykyaikaisesta riittävän kokoisesta perämoottorista. Kysymys kuuluukin, onko kellään kokemuksia kyseisestä venemallista perämoottorilla varustettuna. Onko ajatuskin moisesta pelkkää utopiaa? Kommentteja!
tallennettu
Catiska
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 21.08.10 - klo:14:02 »

Varmempana ratkaisuna itse vaihtaisin tuoreen moottorin/vetolaitteen veneeseen. Jos nostat siihen vanhan, loppuun ajetun perämoottorin, et välttämättä pääse ongelmista eroon. Vanha ja kulunut, aivan sama kummalla puolella perälaitaa moottori on. Jos taas uutta/liki uutta meinaat, niin tilanne on taaskin sama, mutta helpommalla pääset kun pitäydyt valmistajan päätymään järjestykseen.
tallennettu

CH3OH
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 21.08.10 - klo:14:18 »

Kyllä niitä tehty on. http://vator.informe.com/vator-175-muuttaminen-peraemoottorille-dt523.html Itse en vaihtaisi kyllä toimivaa sisäkonetta ainakaan 2-tahtiseen perämoottoriin. Veneesi on senverran massiivinen, että tarvitset melkoisen perämoottorin. Ison veradon hinnalla taitaa saada jo hyvän käytetyn diesel-koneen ja vetarin..
tallennettu
D5GT
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 21.08.10 - klo:15:16 »

Itse en vaihtaisi kyllä toimivaa sisäkonetta ainakaan 2-tahtiseen perämoottoriin. Veneesi on senverran massiivinen, että tarvitset melkoisen perämoottorin. Ison veradon hinnalla taitaa saada jo hyvän käytetyn diesel-koneen ja vetarin..

Itse en vaihtaisi mihinkään persveivariin -jos pakko olisi sisäkone uusia perämoottoriksi valitsisin ehdottomasti2t E-Tecin Virnistää

Mut korvaa ihmeessä vanha ja väsynyt kone uudella vastaavalla, halvempaa, helpompaa ja muutoinkin riskitöntä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info