Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:06:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Rakentelu
| |-+  Tee-se-itse
| | |-+  sade- ja roiskeveden siirto "pilssiin"
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: sade- ja roiskeveden siirto "pilssiin"  (Luettu 853 kertaa)
iiropee
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 19.03.10 - klo:18:29 »

Terveeks! Näin täydellisenä amatööriveneilijänä olen vaivannut pikku päätäni tällaisella asialla: Ostin syksyllä Suvi 475GT tuulilasiveneen. Vanha kun on, niin pressukin oli syyssateissa vuotanut ja ohjaamossa reippaasti vettä. Onko kellään tietoa, miksi ohjaamon lattiassa ei ole minkäänlaista vedenpoistoreikää, vaikka takapenkin alla olevassa tilassa ( missä sijaitsee mm polttoainesäiliöt ja akku ) on sähkökäyttöinen pilssipumppu? Veneen kyljissä on kuitenkin sisäkerroksessa suuret aukot joista yhteys takatilaan, eli oikeasta kaksikerrosrakenteesta kelluvuuden suhteen ei liene kuitenkaan kyse?

Mitä mieltä viisaammat olette, rohkenenko porata vedenpoistoreiän ohjaamon lattian takaosaan, josta vesi pääsisi ohjaamon lattialta takatilaan ja edelleen pilssipumpun poistettavaksi? ´Vai tuleeko keksinnöstä jotenkin vaarallinen tämän jälkeen?
tallennettu
antsu
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 19.03.10 - klo:18:59 »

Mulla oli Yamarin 470, jossa oli siisti reikä lattiassa. Reikä johti vedet pilssiin jossa oli automaattinen pilssipumppu.

Piti laittaa tulppa siihen reikään kun sinne alkoi häviämään tavaraa Hymyilee leveästi eikä muutenkaan asia ollut tärkeä koska vene oli lähes aina trailerilla, mutta on siis niitä reikiä tehty ennenkin.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info