Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:05:28

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Rakentelu
| |-+  Tee-se-itse
| | |-+  CNC-koneistettuja alumiiniosia jenkeistä
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: CNC-koneistettuja alumiiniosia jenkeistä  (Luettu 845 kertaa)
Jippe
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« : 25.08.11 - klo:20:30 »

Kyselin ameriikan voorumilla että mistä löytäisi nose conen yamatoon, neuvoivat ottamaan yhteyttä kaveriin nimeltä Lee tietze Machined Components LLC. Lähetin sähköpostia ja kyselin hintaa osalle, vastaus tuli että 50 taalaa +postikulut ja pyysi osoitetta postikulujen laskemiseksi. Noh, seuraavassa mailissa luki että hän haluaa asiakkaita myös suomesta ja sanoi lähettävänsä osan mulle ilmaiseksi!  Järkyttynyt Nopeasti vastaili sähköpostiin ja asiallisen tuntuinen kaveri muutenkin. Nose cone lisävedenotolla kolahti postilaatikkoon tänään  Virnistää

Lee ottaa vastaan myös omia piirustuksia, joten kannattaa kysyä jos haluaa jotain koneistettua alumiiniosia veneeseen. (tai johonkin muuhun..)
Hinta on varmaan varsin kilpailukykyinen verrattuna kotimaisiin CNC-pajoihin jos sellaista edes löytää joka ottaa yhden kappaleen tehtäväksi.
Täältä löytyy Leen yhteystiedot jos kiinnostaa, piirustukset mielellään pdf-muodossa.
tallennettu

jiipee62
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 25.08.11 - klo:22:23 »

haluaa asiakkaita myös suomesta ja sanoi lähettävänsä osan mulle ilmaiseksi!  Järkyttynyt Nopeasti vastaili sähköpostiin ja asiallisen tuntuinen kaveri muutenkin. Nose cone lisävedenotolla kolahti postilaatikkoon tänään  Virnistää
Wow. Toiset ne vaan haluaa ja osaa myydä. Eikä postit jenkkilästä ole kovin kummoisia. Mitähän tarvitsisi....
tallennettu

Jyrki
Vator 175ss -71 projekti, Vator 150T -71
itl
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 28.08.11 - klo:22:48 »

Kiitoksia linkkivinkistä. Olen jokseenkin kypsynyt siihen, että kotomaasta on melko vaikea/kallista saada erikoisempaa tai edes ihan peruskauraa olevaa billet -osaa. Otamme Leehen yhteyttä jahka tulee tarvetta jollekin osalle.
tallennettu
D5GT
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 30.08.11 - klo:16:25 »

OHO! Normaalisti vähänkin pienempi jenkkiputka pelkää rajojen taakse lähettämistä enemmän kuin ruttoa.
tallennettu
Jippe
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 16.09.11 - klo:22:57 »

Tänään tuli vielä extrana t-paita postissa  Pyörittää silmiään Virnistää
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info