Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
26.05.12 - klo:04:48

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Rakentelu
| |-+  Suorituskyky ja optimointi
| | |-+  Yamaha 20CE ja terhi sea fun piristelyä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Yamaha 20CE ja terhi sea fun piristelyä  (Luettu 1683 kertaa)
miksaus
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 20.07.10 - klo:23:17 »

Terve!

Mulla on kyseinen paketti ja olen kuullut, että tuohon sopisi 25DE mallin kaasuttaja jolloin vastaisi siten tehoiltaan 25hp konetta. Pitääkö tämä paikkaansa?

Kulkee nytkin ihan riittävästi mutta ei tuo lisäteho huonoa tekisi.

Mites potkuria varmaan joutuu kans muuttamaan. Nyt on paikallaan 9 7/8 x 10 1/2 potkuri ja koneen joutuu trimmaamaan alimmaiseen asentoon jotta nousisi edes jotenkin plaaniin. Rumasti vaan jotenkin roikkuu tuo kone. Voisiko potkurilla saada muutosta koneen asentoon ja nopeampaan liukuun nousuun?
tallennettu
Serbetli
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 21.07.10 - klo:10:14 »

Veneen kuuluisi suorastaan hypätä plaaniin parikymppisellä koneella. Onko autolube -kone kyseessä? 20CE ei kerro mulle mitään.
tallennettu
miksaus
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 21.07.10 - klo:17:18 »

Ei ole autolube vaan sen edeltäjä, jotain vuosimallia -87.
tallennettu
Serbetli
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 21.07.10 - klo:18:44 »

Itselläni on ollut Terhi absia 25hv autolube yamahalla. Absian ulkokuori on samasta muotista kuin sea funinkin, eli paketit ovat vertailukelpoisia. Tuskin koneiden painossakaan on mahdottomia eroja, eli kulun kyllä pitäisi olla hyvää.
tallennettu
miksaus
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 21.07.10 - klo:22:47 »

millaisella potkurilla tuo jammu oli ja oliko lyhyt vai pitkä rikinen. Mulla on tuo lyhyellä rikilillä. Mut ajattelin kuitenkin koittaa et ostais ton 25hv kaasarin jos sais kulkemaan paremmin
tallennettu
Serbetli
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 22.07.10 - klo:07:03 »

En muista potkuria. Mulla oli siihen kaksikin erilaista huiskaa. Toisella sai sukset pintaan ja toisella ei.

Taitaa olla Sea fun imenyt vettä. Nimittäin kyseinen vene liukuu 10 -heppaisellakin.
tallennettu
Matias
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 22.07.10 - klo:11:25 »

Mullakin oli aikanaan tuo Absia. Liukui 8 hp Suzukilla, 15 hp moottorilla tosin paljon paremmin. En tiedä oliko mulla vino yksilö mutta kun sillä ajoi 15 hp Hondalla tai jo aikaisemmin mainitulla 20 hp Terhillä täydellä kaasulla niin vene vaihtoi asentoaan vähän väliä. Se nojasi vähän toiselle kyljelleen vaikka oli kuinka tasan lastattu. Keula tuntui vaihtavan myös suuntaa täydessä vauhdissa. Eli varsin levoton ajettava.

Jos tuon trimmasi puikolla niin että keula oli ylempänä niin laukkasi koko ajan. Sähkötrimmiä ei ollut koneissa joten en löytänyt sellaista asentoa mikä olisi pelittänyt ilman em. oireita. Eri paksuisia listoja tuli kokeiltua moottorin kiinnityksen välissä muuttamassa kulmaa.
tallennettu
Serbetli
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 22.07.10 - klo:11:37 »

Se on tuossa veneessä ominaisuus, että menee mielellään jommalla kummalla lappeella. No onneksi ei ole paljoa pohjassa kulmaa  Näyttää kieltä
tallennettu
Julle
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #8 : 22.07.10 - klo:14:08 »

Jos tuossa yamahassa ei meinaa ruuti riittää liukuunnostoon ilman että kone on alimmassa säädössä, niin kannataisi varmaan ensimmäisenä punnita mitä vene painaa. Jos on sata kiloa vettä painolastina uretaanissa, niin onko järkeä alkaa ostelemaan kaasareita ja ropeleita avuksi? Potkuri voisi olla 11 tai 12 tuumaa nousultaan noin kevyeen(?) veneeseen.
tallennettu
miksaus
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #9 : 22.07.10 - klo:19:49 »

tuskin on vettä uretaaneissa kun ei ole reiän reikää missään. muutenkin ollut hyvällä pidolla vene ja kone.
taitaa tuo perän kantamattomuus vaan olla syynä...
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info