Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
12.02.12 - klo:23:09

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Rakentelu
| |-+  Suorituskyky ja optimointi
| | |-+  missä on viime kesän puutuvat solmut??
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: missä on viime kesän puutuvat solmut??  (Luettu 1768 kertaa)
abel
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 09.05.09 - klo:11:21 »

Pulkka liikkuu 33 solmua ja oon sentään 38 sillä viime vuonna rikkonut. Syksyllä en enää tietenkään 38 solmua päässyt ja noston yhteydessä potkuri oli pahasti näkkeentynyt. Näkit ainoastaan harjasin pois, mut voiko se olla silti jotenkin "väsynyt" eikä enää jaksa kuljettaa. Kone toimii mainiosti, kiertää ja kiihtyy. Puristukset mittasin oli 6.2, 6.1, 6.0 ja 5,9 kylmänä talven jälkeen.

Olen asentanut smart tabsit reilun sentin pohjan tasalta, mut eilen otin ne toiseen testiin aivan yläasentoon ja meininki muuttui ainoastaan nimeksi.
Voiko olla et toi akkujen siirto keulaan ja lavojen pinnasta kulunut potkuri tekee mulle ne puuttuvat 5 solmua?

En mä sillä tietenkään täyttä häkää joka paikkaan päästele, mut tollanen ero tekee kulutukseen jo ison loven, ja kesähinnoilla vielä isomman..
tallennettu
itl
Yleisvalvoja
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 09.05.09 - klo:15:32 »

Smart tabsit luultavasti suurin syyllinen nopeuskatoon, olettaen veneen pohjan olevan puhdas ja kaiken muunkin kuten viime kaudella.
tallennettu
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 09.05.09 - klo:15:37 »

noiden edellämainittujen lisäksi, voi olla, että tuo siirto aiheuttaa, että vene kulkee pidemmällä vesilinjalla joka vähän jarruttaa vauhtia.

tallennettu
abel
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 09.05.09 - klo:15:42 »

smartit nappasin pois pelistä, noin niinku testiksi. Aika herkäs vissiin sitte ollut painojakauma. Oon nyt muutenkin hommaamas teräshuiskaa, sais jostain edes testiksi tai edullisen käytetyn..
tallennettu
juhnu
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 09.05.09 - klo:17:29 »

Mulla oli puristukset kymänä 2T- koneessa 7.8, 7.9, 7.8, voiko olla noin alhaset lukemat? Painojakauma vakuttaa aivan varmasti, omassa HT-purkissa 4-hengellä 36kn ja 33, jos perässä istuvat siirtyvät katteen alle.
tallennettu
abel
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #5 : 09.05.09 - klo:17:53 »

kalamoottori... Hymyilee
tallennettu
abel
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 30.05.09 - klo:15:19 »

Lainaus
Smart tabsit luultavasti suurin syyllinen nopeuskatoon

Smartit kynin pois, eikä nopeus noussut. Mut tänään tuli mieleen, et vaihdoin omc:n omaan nopeusmittariin talven aikana, anturin annoin olla veneen peräpeilissä kiinni. Onko tos ysikymppises joku oma anturi nopeudelle? Muistelisin et jossain pirkkalaisissa ainakin on paineloki integroituna moottoriin..
tallennettu
kiljubuu
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #7 : 12.06.09 - klo:01:35 »

Ittellä ainakin Silver Hawkissa trimmilevyjen lisäyksen jälkeen viime kesäisestä nopeus tippui n. 1,5-2 solmua  Näyttää kieltä
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info