Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
25.05.12 - klo:19:22

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Sporttiveneet
| | |-+  Uppoaa, vai kelluu..
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: 1 [2] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Uppoaa, vai kelluu..  (Luettu 4105 kertaa)
Simeoni
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #30 : 31.10.10 - klo:19:18 »

laita ihmeessä "kilotaulukko"?. mutta kyllä se GPS on ihan tarpeeksi riittävä nopeudenmittari, tuskinpa se vesi virtaa kovinkaan monta kilometriä tunnissa Iskee silmää  Lentokoneet toki erikseen.

Lainaus
vaan syytäkin oli ruveta hillitsee vauhteja kun ne kasvoi ihan tolkuttomaksi isot pojat alkoi ajella mercyry efi racing koneilla jossa valmistajan mukaan oli vain hevosvoimia riittävästi 14 kiloa ja se ei ole mikään hiljainen.
Mitä tässä tarkoitettiin?
*hevosvoimia riittävästi 14kiloa?, vai 14kiloa ei ole hiljainen? noh kaikkea ei ole ihmisenkään tehty ymmärtävän?
"Hevosvoimia riittävästi, kulkee 14 kiloa joka ei ole hiljainen vauhti". Vapaa suomennos, pikkasen vois panostaa artikulointiin. Helpottaa lukemista kummasti...
tallennettu
Tommy321
Käyttäjä
*

Offshore V50: J - 86

Profiili Sähköposti
« Vastaus #31 : 31.10.10 - klo:23:26 »

Vapaa suomennos, pikkasen vois panostaa artikulointiin. Helpottaa lukemista kummasti...

Tosiaan lauseet ovat täynnä rautaista asiaa, mutta muutama piste, pilkku, rivinvaihto ei olisi pahitteeksi.
tallennettu
japoo
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #32 : 01.11.10 - klo:07:17 »

no voi v..... itselleni aloitettiin siitää että kelluuko vai upoaako ja tähän päädyttiin. näkisittepä mikälaista siansaksaa mun teksti on ennen kuin oikoluen sen parikolme kertaa  sen ja silti jää virheitä ihan simosti mut mut mä oon sen verran vanhempi et koulus ei oltu kuultukkaan luki tai kirjotus häiriöstä olit vaan yleiseti äidinkielessä idiootti ja mulla nyt vaan sattuu oleman massiviset molemmat olen teidän puolestanne pahoillani. mut ei se mitään mun kohdallani on luetun ymmärtämisen parantaminen helppoa. se on moroooo!
tallennettu
Simeoni
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #33 : 01.11.10 - klo:11:23 »

Tuo minun kommentti ei ollut vittuilua, olen pahoillani jos sen joku niin käsitti...  Epävarma
tallennettu
Heikki
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #34 : 01.11.10 - klo:13:44 »

Hei! älkäähän nyt ruvetko hienostelemaan. Ei täällä tarvitsekkaan osata tehdä kaunokirjallisuutta. japoo kirjoittaa täyttä asiaa ja paljon on tullut ainakin itselle uutta tietoa. Jos ei ymmärrä voi kysyä selvennystä.
tallennettu
Heikki
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #35 : 03.11.10 - klo:15:48 »

Alkoi toi spoileri kiinnostaa niin paljon, että kesällä täytyy kokeilla sitä ratacatissa. Sitä joutuu roikottamaan trimmillä aika paljon. Tai sitten vauhtia on vaan liian vähän Pyörittää silmiään  Onkohan niitä käytetty F nelosissa?
Mikähän olis sopiva paksuus kumille? Entä kuinka korkea sen pitätsi olla. Säädettävyyden voisi varmaan toteuttaa parlla vaijerilla, jotka on kiinni spoilerissa ja yhdistetty esim vipuun, jonka voi lukita eri asentoihin?
tallennettu
sWaltsu
Käyttäjä
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #36 : 03.11.10 - klo:16:31 »

niinhän ne yleinsä on jollain vaijerilla / hydraulipumpulla laitettu käännettäväksi.
Mutta mitä meinasit "roikottamisella" => joudut siis trimmaamaan sikana, ja ajamaan keula pystyssä?

----Saisikohan otsikon muutettua?----
tallennettu

Sivuja: 1 [2] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info