Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
10.02.12 - klo:13:34

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Sporttiveneet
| | |-+  MSSA -09
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: MSSA -09  (Luettu 5102 kertaa)
Heikki
Käyttäjä
*

Profiili
« : 05.08.09 - klo:12:48 »

Kertokaapas MSSAhan osallistujat kokemuksia tämän vuotisista ajoista!
Itellä jäi ajot väliin konerikon takia.
tallennettu
sWaltsu
Käyttäjä
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 05.08.09 - klo:13:59 »

Jatkan samaa rataa... itsellä tuli pupu pöksyyn... ja läjäpäin hyviä selityksiä. Ensivuonna sitten taas.
tallennettu

tuoppix
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 05.08.09 - klo:19:08 »

Keli oli hieno ja yleisöä riitti kumpaankin päähän ja myös reitin varrelle. Markkinointi oli selvästi onnistunut. Ensimmäisessä lähdössä taisi olla suurin osa veneistä, vaikka sen piti olla kärpässarjalaisten oma lähtö. No matkaan päästiin kuitenkin ja kaikki startanneet veneet pääsivät Puumalaan asti. Puumalansalmi ajettiin läpi näytöstyyliin ja satamasta oli varattu 100 metriä rantalaituria mssa veneille. Siellä parin tunnin tauko terassilla limonadia siemaillen ja eväitä nauttien.
Takaisinpäin lähtö tapahtui niinikään Puumalansalmen päästä päähän ajaen volttilähdöllä. Silta toimi lähtöviivana. Passailtiin hieman vauhtia takaisintullessa, ettei tarvinnut yksin ajella. Oli hienoa kuunnella erään argo 16/stinger yhdistelmän laulua täydessä vauhdissa 15m päästä. Peitti helposti meidän veneen metelin. Maaliin pääsyn jälkeen oli ohjelmassa saunomista, uimista, olutta ja makkaranpaistoa blr ry:n tarjoamana. Mercurymiesten juttuja matkalla piiputtaneista ja hajonneista koneista sai kuunnella vähintään riittävästi. Muilla ei suurempia murheita ollutkaan. Yhdestä catista halkesi ponttooni ja yamariinista perälauta. Pikkujuttuja. Saunan ja päivällisen jälkeen huomasimme olevamme ainoita koko messualueella ja suurin osa taisi suunnata Lappeenrannan yöhön ja linnoituksen yö tapahtumaan.

Tuoppi
tallennettu
hlj
Käyttäjä
*

juha_rantalainen@hotmail.com
Profiili WWW
« Vastaus #3 : 05.08.09 - klo:20:09 »

Itse toipilaana kävin autolla katsomassa veneitä... oltiin kotiniemen aallonmurtajalla katsomassa kun painuitte saarten taa... stringerin laulamïsta ei ihan heti unohda...
tallennettu
Catiska
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 30.08.09 - klo:20:08 »

Itse olin katsomassa teidän lähtöänne ja sitten saattelin "ison" luokan kohti Puumalaa. Alla oli juuri hankittu vene, ei arvannut lähteä vielä mukaan. Toivottavasti tuo järjestetään myös ensi kesänä, silloin olen viivalla jos henki pihisee ja laitteet toimii.

Mites tuo tankkauspuoli. Puumalassa teillä oli tunnin tauko, ehtiikö siinä kaikki käydä tankkaamassa huoltoasemalla?? Itse laskeskelin, että tuon saman vedon pystyisin ajamaan juuri ja juuri jos Puumalassa saa tankata tankin täyteen. Tosin, vielähän ei kait kukaan tiedä ensi kesän reittiä??
tallennettu

Otto-
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #5 : 31.08.09 - klo:10:50 »

Itse olin katsomassa teidän lähtöänne ja sitten saattelin "ison" luokan kohti Puumalaa. Alla oli juuri hankittu vene, ei arvannut lähteä vielä mukaan.

Lähtöä oltiin myös katselemassa ja pikkuveneiden mukana ajeltiin satamoon asti. Ilmeisesti joku kuvitteli osallistujaksi, kun lähti seuraamaan vaikka ajettiin selvästi etelämpää kuin osallistujat.

Jossain punaisessa daycruiserissa oli aika suorat putket.
tallennettu
tuoppix
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #6 : 31.08.09 - klo:12:10 »

Aikaa jäi pari tuntia Puumalassa. Hyvin ehtii tankkaamaan.
Meitäkin seurattiin, vaikka ajeltiin parit ylimääräiset mutkat vanhan merikortin takia.
tallennettu
Catiska
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 31.08.09 - klo:12:41 »

Itse olin katsomassa teidän lähtöänne ja sitten saattelin "ison" luokan kohti Puumalaa. Alla oli juuri hankittu vene, ei arvannut lähteä vielä mukaan.
Jossain punaisessa daycruiserissa oli aika suorat putket

Ei kait ne nyt niin suorat ole, ei ne ainakaan veneeseen ajon aikana paljoa kuulu... Pyörittää silmiään
tallennettu

havans-1
Vieras
« Vastaus #8 : 22.01.10 - klo:21:48 »

www.mssa.fi  2010

* imagesCARRYLDV.jpg (1.63 kilotavua, 97x48 - tarkasteltu 565 kertaa.)
« Viimeksi muokattu: 22.01.10 - klo:21:56 kirjoittanut havans-1 » tallennettu
Woima
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #9 : 22.01.10 - klo:22:06 »

www.mssa.fi  2010

Ei ollut tuolla vielä mitään mainintaa ensikesän v.2010 ajoista?
tallennettu

Raudassa ei ole raha hukassa...
sWaltsu
Käyttäjä
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #10 : 22.01.10 - klo:22:41 »

vielä on aikaa rakentaa oma jolla saimaan ajoihin.
Nettiveneestä löysin loistavan yksilön
http://www.nettivene.com/356682
tallennettu

julma7
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #11 : 25.01.10 - klo:17:15 »

onkohan tietoa mihin rusetti on hävinnyt kun ei ole ollut toiminnassa vähään aikaan  Surullinen toivottavasti ei ole suljettu kokonaan
tallennettu
Heikki
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #12 : 25.01.10 - klo:17:31 »

Joo, kyllä tässä Rusettia jo kaipailee. Onneks Moottorivene info sentään aukes kohtuu ajassa
tallennettu
Ile
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #13 : 25.01.10 - klo:18:01 »

onkohan tietoa mihin rusetti on hävinnyt kun ei ole ollut toiminnassa vähään aikaan  Surullinen toivottavasti ei ole suljettu kokonaan

Tämä myös minua suuresti harmittaa ja sydämelleni käy!  Surullinen
tallennettu
jansix
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #14 : 25.01.10 - klo:18:41 »

serveristä on tullu pyhien jälkeen veivi lohkon kyljestä ulos Surullinen
tallennettu
havans-1
Vieras
« Vastaus #15 : 25.01.10 - klo:21:20 »

Miulla olisi uusi Racing-vene henkinen foorumi kotisivuilla: http://www.havans-1.webs.com

Anssi Hymyilee
tallennettu
Ile
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #16 : 25.01.10 - klo:22:55 »

Miulla olisi uusi Racing-vene henkinen foorumi kotisivuilla: http://www.havans-1.webs.com

Anssi Hymyilee

Mahtavaa!! Sinne siis! Mutta voisitko laittaa jonkun projektiosion tuonne?
tallennettu
K_Alle
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #17 : 26.01.10 - klo:07:09 »

vielä on aikaa rakentaa oma jolla saimaan ajoihin.
Nettiveneestä löysin loistavan yksilön
http://www.nettivene.com/356682

Onneksi ei ole mitään isompaa laitettavaa " pientä pintaremonttia vaille."   Virnistää
tallennettu
abel
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #18 : 26.01.10 - klo:19:05 »

Miksei samantien tänne voisi lisätä ns. suurta otsikkoa Vauhtiveneily. Oma laitos kulkee vain 39 solmua, mutta silti tykkään seurata esim. rusetin keskusteluja.
tallennettu
sWaltsu
Käyttäjä
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #19 : 24.02.10 - klo:09:44 »

http://mssa.foorumit.fi/

siellä vauhtijollailua mysö Iskee silmää
tallennettu

Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info