Tulipa sitten hetken mielijohteesta myytyä finnsportin ht pois kun hyvällä hintaa sen sai myytyä ja tilalle ostettua edullisesti beikku pieneksi projektiksi.
Maanantaina vene olis tarkotus tuoda pihalle odottelemaan talvea ja samalla aloittaa moottorille ja veneelle peruskunnostus ensi kesää varten jotta veneily kausi
sujuisi mahdollisimman kivuttomasti ja mukavasti.
Osaako kukaan sanoa mistä kannattaa 3litraiseen omc:hen osia edullisesti hankkia? ja mitä tuollaiselle 20vuotta vanhalle koneelle kannattaisi tehdä jotta toiminta varmuus
olisi hyvä koko seuraavan veneily kauden. Vielä en ainakaan pikaisen googlettamisen tuloksena löytänyt pahemmin suuren meren takaa nettikauppoja josta kannattaa tilailla.
Mitäs vetolaitteeseen kannattaa uusia? Kumipalje ja vesipumpun siipipyörä nyt ainakin?
Eipä tuollaseen omc:hen halvalla osia saa juuri mistään. Juuri uuden pakosarjan pistin paikalleen ja maksoi 1400e... Oman kokemuksen kautta tollasesta ei saa toimintavarmaa ikinä, 2 vuotta olen oman 2.3 omc:n omistanut ja remonttia tehnyt aina kun jotain hajoaa, ja vieläkään ei toimi kunnolla. Tosin mulla taitaa olla maailman paskin yksilö

Us-partsilta saa huolto-osia (suodattimet ym)
Vatorilta saa merkkiosia (tosin konkurssipesä mutta myy edelleen konkurssipesän lukuun osia)
Taivassalossa Piilikäinen (sieltä löytyi mulle pakosarjat...)
Ym. muut veneliikkeet jotka myy jenkkiosia
Jostain perusveneliikkeestä on turha mennä edes kyselemään kun ne myy melkeimpä vain uusiin yleisiin vehkeisiin osia..
Tosiaan kumipalje ja se vesipumpun siipi kannattaa kyllä uusia.