Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
12.02.12 - klo:13:57

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Satamat ja luiskat
| |-+  Satamat
| | |-+  Helsingin kaupungin venepaikkojen jako vuonna 2007
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Helsingin kaupungin venepaikkojen jako vuonna 2007  (Luettu 3168 kertaa)
Jude
Käyttäjä
*

jude@jussi.org
Profiili Sähköposti
« : 14.04.07 - klo:16:33 »

Hei,

Onko raadilla mitään käsitystä, missä vaiheessa uudet hakemukset käsitellään ja tieto saadusta venepaikasta pitäisi tulla?

-Jussi
tallennettu
juminy
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 14.04.07 - klo:22:53 »

Duunikaveri sai paikan perjantaina. Olikohan tammikuussa hakemuksensa laittanut.

Oma paikka meni kun posti oli hukannut maksulapun ja kun soittelin maaliskuussa liikuntavirastolle, että missäs lappu viipyy, niin homma selvisi minulle ja sanoivat, että paikka oli jo laitettu eteenpäin.

Silloin menin sitten samantien laittamaan hakemuksen ja sanoivat, että huhtikuun lopuille menee (käsittelevät sen uutena hakemuksena, vaikka minulla onkin ollut se paikka pari vuotta putkeen... helvatan posti). Saapa nähdä milloin tulee tietoa, eiköhän joku paikka aina irtoa, jos ei muuta niin rantapaikka (ei siis laitureita) Hakaniemestä...
tallennettu
alufibre
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 15.04.07 - klo:22:11 »

Mulle ei ollut kanssa ehtinyt tulla päätöstä postissa, mutta vene piti jo saada satamaan, joten soitin liikuntavirastoon ja puhelimessa saatiin "paikkapäätös" tehtyä.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info