Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
25.05.12 - klo:06:33

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Retki- ja matkaveneet
| | |-+  Tietoa Merita 926 veneestä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Tietoa Merita 926 veneestä  (Luettu 948 kertaa)
Urho
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 16.02.12 - klo:10:20 »

Asun Ruotsissa ja olen ostanut täältä Merita 926 merkkisen matkaveneen. Se on 926 pitkä ja se on myyty puolivalmisteisena. Vuosimalli 1980. Moottori Volvo Pentan md17c eli kolmepyttyinen diesel jossa on 36 heppaa. Myyjän, entisen omistajan leski, tietojen mukaan vene on suomalainen. Haluaisin mielelläni saada lisää tietoa venemallista. Olen hakenut tietoa netiltä, mutta en ole paljoa löytänut, vain muutaman ilmoituksen ja nekin veneet ovat jo myyty joten myyjin en ole saanut yhteyttä.

* Merita1.jpg (63.76 kilotavua, 640x426 - tarkasteltu 72 kertaa.)
tallennettu
pukatti
Käyttäjä
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #1 : 16.02.12 - klo:10:34 »

Oletko tuolta kysynyt: http://www.puuvene.fi/
tallennettu
Urho
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 16.02.12 - klo:10:42 »

Oletko tuolta kysynyt: http://www.puuvene.fi/

Kiitos vastauksesta. Enpä ole, mutta vene on muovia ja entisenä puuveen omistajana tiedän että eivät he ole kovinnkaan kiinnostuneita "muovipurkeista"  Iskee silmää
tallennettu
pukatti
Käyttäjä
*

Profiili WWW Sähköposti
« Vastaus #3 : 16.02.12 - klo:10:49 »

Ahaa, puusilmään se näytti ihan puulta pikkukuvassa kun en vaivautunut suurentamaan kuvaa  Hymyilee leveästi
tallennettu
Merita926
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 21.04.12 - klo:13:12 »

Hei,

Minulla on samanlainen merita. Se on tehty 1979. Itse olen yrittanyt etsia tietoa veneesta mutta ei tosiaan paljon ole loytynyt. Nyt juuri huomasin, etta yksi oli myynnissa. Se on hieman uudempi ja myos vahan erilainen kuin meidan veneemme. Veneen lattiaa ja seinakatteita uusiessani olen huomannut, etta veneen sisusta on tehty taysin yksilollisesti eli mitaan massatuotantoa nama eivat ole. Nyt olen uusimassa ajohytin kattoa sisapuolelta ja vaihtamassa ikkunan tiivisteita, koska pari ikkunaa vuotaa kovalla sateella.
tallennettu
Finmar
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.04.12 - klo:13:54 »

Uteliaisuus heräsi...
Googletus antoi tuollasen linkin joilla voisi päästä eteenpäin... Turunveneveistämöllä on tuon tiedon mukaan ollut mallistossa jokin Merita...

http://www.antikvariaatti.net/product.php?id=136337
tallennettu
Merita926
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #6 : 21.04.12 - klo:15:10 »

Joo, tuo turun veneveistamon merita on pieni avovene. Turun veneveistamon/fiskarsin delphin/delfin sen sijaan muistuttaa keulaltaan ja hytiltaan ainakin joinain vuosina paljon merita 926:sta. ehka delphinin perahytiton malli on merita. Meritassa on kylla huomattavasti korkeampi pera. Lisaksi ainakin oma veneeni oli todella pitkaan tullimiehen kaytossa ja delpin veneita oli todistettavasti paljon viranomaisilla kaytossa. Esim. Helsingin kaupungin arkistoista loytyy paatos delphin veneiden hankinnasta turun veneveistamolta.

tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info