Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
25.05.12 - klo:04:40

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Retki- ja matkaveneet
| | |-+  Castello 533HT ja RaisSport 530DC
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Castello 533HT ja RaisSport 530DC  (Luettu 2073 kertaa)
pulttiboi
Käyttäjä
*

Profiili
« : 25.02.11 - klo:14:01 »

Terve!

Olen kesällä ostamassa ht-venettä ja haluaisin kuulla kokemuksia otsikonmukaisista veneistä, kun varsinkaan Castellosta ei netistä löydy käyttäjäkokemuksia ihmeemmin. Kuten esim. moottorin riittävyys vähintään 30 solmun huippunopeuksiin sekä matkanopeuskulutus ja ajettavuus yleensäkkin? Jotenkin olen tykästynyt Castellon ulkonäköön. Toisaalta rahapussi pitäisi enemmän vanhemmasta RaisSportista.. 
tallennettu
viljovaltteri
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 25.02.11 - klo:15:41 »

joskus muistan huhupuheena että toi Castello pohjautisi Scantic/Move 500 HT veneen runkoon ja pituusero olisi ne koneen molemmin puolin olevat ylitykset...Castello vaatinee 60 heppasen koneen siihen 30 s ylitykseen, Rais-Sport vaatii enemmän poweria. Korjatkoot joku jos oon väärässä
tallennettu
Mvu
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #2 : 25.02.11 - klo:16:28 »

Raissport 530HT (sama pohja kuin DC:ssä) ollut nyt seitsemän vuotta käytössä ja erittäin tyytyväinen olen veneeseen.
Meillä on wanha V4 110hv Evikka liikuttamassa venettä ja rapiat 39 solmua päästään, enimmillään ollut kolme aikuista ja viisi lasta (3-14 vuotiaita) niin vielä GPS näytti 37 solmua. Kulutus Nawmanin kulutusmittarilla ollut n. litran/meripeninkulmalla.
Melkoinen pohjan v-kulma auttaa aallokko ajossa mutta myös lisää kiikkeryyttä paikallaan ollessa ja tuulessa nojaa jonkin verran, trimmit auttaa kyllä tähän.
Vene on kuiva merenkäynnissä, takapenkiltä en ole koskaan kuullut vielä moitetta että kastuisi ja kovassa kelissä on kyllä ajettu Rauman saaristossa ja Pyhämaan alueella.

Kaverilla oli tälläinen 60hv nelitahti Yamahalla ja hyvin silläkin kuulemma pärjäsi, n. 32 solmua huippuja.
tallennettu
Tunu
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #3 : 25.02.11 - klo:21:08 »

Venenetistä löytyy castellosta yksi "kokemuksia veneestäni" -artikkeli. Tuntuu omistaja olevan ihan tyytyväinen. Lisäksi yksi vertailu, jossa castello jää muistaakseni niukasti viimeisekseksi neljän ht:n joukossa. Käyppä lukaisemassa, eipä ne paljoa taida kustantaa.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info