Nyt 43 v. iässä hankin ihka ensimmäisen veneeni ja toki nyt sit into sen kanssa sitäkin suurempi. Samaan syssyyn tuli hankittua toinenkin vene, mut se saa tulla ja mennä.
No, siksikin sit tätä venettä tehdessäni esitänkin erinäisiä (tyhmiäkin) kysymykisiä mm. tee-se-itse palstalla, koska olen ihan noviisi mitä veneihin tulee. Mut parempi kysyä kuin katua ja siksi nöyränä kyselen asioita joihin uskoisin uskoisin saavani jotain vastauksia alaan perehtyneiltä guruilta.
Mielessä oli toki puuvene ja mieluiten 30-50 lukuinen "pirtupaatti" tai vaikka joku "sikarityyppinen" mm. Chris Craft. (Sellaisen kyllä hankin muutaman kk sisään odottamaan omaa aikaansa.)
No, sellaista "oikeaa" etsiessä tuli vähän niinkuin puun takaa vastaan nykyinen vene johon tykästyin malliltaan ja ostin sen sit itselleni. Vaikka se ylikuidutettu onkin ja sisustakin vaatii huomiotaan, ollen kuitenkin hankinta hetkellä merikelpoinen.
No, tämän kanssa hyvä harjoitella ja päästä venekuvioihin sisälle. Mut luulen, et tämän kanssa tulee se sama kuin ensimmäisen autoni, niin en luovu vaikka tulis kuinka monta ja hienompaa lisää.
http://picasaweb.google.fi/makedus/Psykopaatti# Tollanen siis...
Mä sit kysyn apua itse veneen kanssa. Itse voin sit taas vastavuoroisesti avittaa teknisten asioiden suhteen. MM. moottori, voimansiirto ja potkurit tms. Olenhan niitä mm. ammatikseni myynyt yms.
Mut vinkkejä otetaan vastaan mitä tämän tapauksen kanssa nyt sit kannattaa tehdä vai kannattaako tehdä ylensäkään yhtään mitään.
Mut viel toistaseksi ainakin, tästä lähti Makken Psykopaatti-projekti liikkeelle...!!