Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
24.05.12 - klo:21:15

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venemoottorit
| |-+  Perämoottorit
| | |-+  Suzuki dt 30c
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Suzuki dt 30c  (Luettu 382 kertaa)
juhap3
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 10.09.11 - klo:20:03 »

Moottorissani siin ongelmana, että on kovin tehottoman oloinen. Olen mitannut puristukset ja ne on ok. Moottori käy jokaisella pytyllä, ja kaasarit olen puhdistanut.

Kakkospytyn kaasarissa on ilmeisesti kaasuvivun asentotunnistin. Tämän tarkoitus on ilmeisesti muuttaa sytytystä kaasun mukaan. Omasta tunnistimesta koitin mitata vastusta mutta siinä ei vastusta ollut. Jos kyseinen anturi on rikki, niin voisikohan tämä vaikuttaa moottorin tehottomuuteen?
tallennettu
Hemuli
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 25.09.11 - klo:09:03 »

Riippuu tietysti missä veneessä on kiinni tuo kone ja onko se ollu sulla kauan että onko se ollu joskus tehokkaampi. Ohjekirjan mukaan täydellä kaasulla pitäis olla 5000-5600 kierrosta, mutta vaikeehan sitä on arvioida ilman kierrosmittaria. Mulla on tommonen kone vm-93 kiinni Terhi 415R veneessä ja kyllä siitäkin tulee tehoton kun tarpeeks painoa lyö kyytiin. Nousee täydellä kuormalla(reilu 400kg) vielä plaaniin mutta saa jo vähän kikkailla. Luulisin että se on ihan normaalia.

Tietääkö muuten kukaan paljonko otsikon mukasen koneen tulee viedä 2T-öljyä? Mä olen seuraillu että sitä menee vain n.1% bensan kulutuksesta mikä tuntuu vähälle. Kyllä se savuaa paikallaan kaasuttaessa ja aina startatessa ja on ajettu n.30km lähes täysillä niin ei se mitään hyytymisen merkkejä ole antanu. Mun 2hp Yamahan moottorissa lukee seos 1:100 mut mä kuvittelisin et nää isommat tarviis enempi öljyä?
tallennettu
Ippe
Käyttäjä
*

Finspeed 430K & Yamaha 60FEHTS

Profiili
« Vastaus #2 : 26.09.11 - klo:09:07 »

Mulla on Yamahat 40HE ja 60FETS, molemmissa lukee 1:100 öljyn määräksi, silti niitä on kaiketi tapana ajaa 2% seoksella. Tuoreöljyvoitelevalle tuo 1% suhde bensaan kuulostaa ihan normaalille.
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info