Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
08.09.10 - klo:03:15

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

|   Ebookers

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Avoveneet
| | |-+  Ensikertaa venettä ostamassa kaipaa vinkkejä
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Ensikertaa venettä ostamassa kaipaa vinkkejä  (Luettu 1514 kertaa)
tuplakoo
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 26.09.09 - klo:13:32 »

Olen aivan aloittelija veneilyssä.

Muutaman vuoden jahkailun jälkeen olen päättänyt ostaa n. 5m esim. pulpettiveneen,
jolla pääsisi silloin tällöin kalaan (heittouistelemaan) ja vaimon sekä pojan kanssa huviajelulle lähi saaristoon (asun Sipoossa).

Rahaa pystyn käyttämään max 8t € ja tulevan veneen täytyisi olla siisti ja tietty kaikin puolin mahdollisimman varmatoiminen.

Tällä hetkellä kiinnostavimmalta myynnissä olevista tuntuu vanha Yamarin 47 vielä vanhemmalla -96 Hondan 50:llä.

Olisiko tuo paketti kelvollinen minun tarpeisiin ?

Mitä pitäisi ko paketista tsekata ehdottomasti, onko jotain tyyppi / tms. vikoja?

Voiko vanhan moottorin käyttötunteja edes suurinpiirtein päätellä mistään?

Olisiko tuoreempi 2t motti viisaampi valinta, kun ajotunteja ei todennäköisesti minulla kauheasti tule?
tallennettu
kapsu
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #1 : 26.09.09 - klo:14:24 »

itse pähkäilin näitä tuossa kesällä ennen hankintaa..

Kuskailetko trailerilla vai tulisiko vene laituriin?
Jos laituriin, niin sadevesityhjenevä on iso plussa, ei tartte murehtia.

Tuolla budjetilla on kyllä aika hyvin valikoimaa. Mieti sen käytön mukaan, mitä olisi enimmäkseen?
Ja kuinka monta henkilöä kalareissuilla, ja oliko se nyt uistelua vai heittokalastusta?