Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
18.05.12 - klo:03:45

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Avoveneet
| | |-+  Terhi Vario F45
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Terhi Vario F45  (Luettu 2457 kertaa)
paka
Käyttäjä
*

Profiili
« : 01.03.09 - klo:15:59 »

Ostin otsikon veneen 40 hp koneella.

Löytyisikö tältä palstalta ko. veneestä käyttäjäkokemuksia, "plussat ja minukset"?

tallennettu
temesi
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #1 : 03.03.09 - klo:22:58 »

Serkulla ollut tollanen muutaman vuoden ja ihan pirun hyvin toiminu merellä kalastuksessa. kokonsa puolesta sopisi vaikka 3 henkilöä kalastamaan, mut kun toi pulpetti sijoitettu tuohon keskelle, niin kahdelle passeli. Ei oo mitään valittanu kyl paatista. 50hp Suzuki efi tossa hänellä kiinni. Menee sillä koneella todella säästeliäästi matkanopeuden.
tallennettu
f
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 04.03.09 - klo:08:21 »

Ostin otsikon veneen 40 hp koneella.

Löytyisikö tältä palstalta ko. veneestä käyttäjäkokemuksia, "plussat ja minukset"?

Eikös nyt ole jo myöhäistä ruveta harkitsemaan, kun kaupat on jo tehty ?  Virnistää Ensi kesänä hyvät ja huonot puolet selviää varmasti.

Ottamatta kantaa itse materiaalin ominaisuuksiin, yhden kalastusviikonlopun kyydissä olleena minulle jäi mieleen, että muotoilu oli aika mainio hyvine yksityiskohtineen. Negatiivisista jutuista jäi mieleen kiikkeryys (vertasin silloin faster 445: een) ja jotenkin sellainen liukkaus.
tallennettu
paka
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 04.03.09 - klo:15:41 »

Kiitoksia kommenteista.

Olen toki hakenut tietoa ko. veneestä ennen ostopäätöksen tekemistä, eli etukäteisharkintaa on kyllä tehty. Itse venehän on valittu venemessuilla "vuoden veneeksi" vuonna 2003, joten jonkinlaisia meriiittejä siltä löytyy ainakin paperilla. Löysin tämän forumin vastikään joten ajattelin josko täältä löytyisi enemmän itse käyttäjien kommentteja.

Olen luottavainen ostokseni suhteen, koska hain nimenomaan edullista, käyttökelpoista yleisvenettä ja tämän uskon myös saaneeni  Iskee silmää
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info