Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
18.05.12 - klo:03:06

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Avoveneet
| | |-+  Scantic 580 R
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Scantic 580 R  (Luettu 1475 kertaa)
Garrett
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« : 19.02.11 - klo:19:10 »

Nyt tarvittais faktaa, ei mutuilua.

Kuinka suuren koneen ko. vene kestää?
Tehosuositus intoilijat voivat lopettaa lukemisen tähän lauseeseen. Joskus olen ajannut 115 hv koneella varustettuna, se ei ainakaan mielestäni ollut ollenkaa ylimitoitettu pata veneeseen. Tosin taisi siitäkin koneesta jo jokunen humma olla muilla laitumilla. Mutta isompaa tekis mieli.. Siispä olenkin vakoillu noita evinruden H.O-malleja.
Siis, osaako joku sanoa, kuinka paljon vauhtia vene sietää ilman että meno on jo vaarallista? Onko esim. 50 solmua liiallinen haave tällä veneellä?
« Viimeksi muokattu: 08.06.11 - klo:05:16 kirjoittanut Garrett » tallennettu

Olishan se kiva jos vaan olis.....
abo
WanhaHuru
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 19.02.11 - klo:19:39 »

Hyvä yksilö kestää aika paljon, ajettavuus korkeissa nopeuksissa vähintäänkin mielenkiintoista, huono yksilö hajoaa koneella kuin koneella. Scanticeis on hirveitä laatuvaihteluita kuttaperkkatyön laadussa. Mun mielestä Scantic kuuluu ominaisuuksiltaan yliarvostettuihin laitteisiin muutoinkin, olen ajanut 2,4L 175hv V6:lla mokomaa ja olen hengissä. Ominaisuuksiltaan mun mielestä parhaimmillaan hiljaisella 50-70hv nelarilla tilavana (suojaisten vesien) heittokalastuslavettina.
tallennettu

><(((((°> Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata. <°)))))><
abo
WanhaHuru
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 19.02.11 - klo:21:16 »

Mitä mahtoi tuo scantic kulkea sillä 175 hv koneella?

Enemmän kuin mitä sillä tahtoi ajaa. Persdynolla sil ajettiin jotain luokkaa 45kn ja se kyl riitti. Ei ollut GPS-nopeutta saatavilla. Kyllä niitä näkkäriluokan luujuuden puuteen omaavia löytyy vanhoistakin, ei siis liity Bellaan.
tallennettu

><(((((°> Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata. <°)))))><
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info