Halpa venevakuutus - Katso heti!

Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
18.05.12 - klo:02:46

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan

Tilaa RSS-feedi
Haku:     Tarkempi haku

Salainen Agentti

* Etusivu | Ohjeet | Haku | Kalenteri | Kirjaudu | Rekisteröidy

+  Venefoorumi Venekeskustelu
|-+  Venetyypit
| |-+  Avoveneet
| | |-+  Pellinge 465 classic
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta. << edellinen seuraava >>
Sivuja: [1] | Siirry alas Tulostusversio
Kirjoittaja Aihe: Pellinge 465 classic  (Luettu 1850 kertaa)
wahoo
Käyttäjä
*

Profiili
« : 13.01.11 - klo:20:30 »

Tuollainen vene olisi mielenkiinnon kohde ja lähinnä kiinnostaa minkälainen kone olisi sopiva veneeseen? Olin ajatellut 20-30hv 4-tahti konetta lähinnä kiinnostaa riittääkö teho liukuunnousuun parilla hengellä. Kaikki kommentit veneestä tervetulleita
tallennettu
abo
WanhaHuru
Ylläpitäjä
Käyttäjä
*

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.01.11 - klo:20:51 »

Riittää. Nousee vanhalla 521cc OMC twinilläkin pintaan.
tallennettu

><(((((°> Lähes kaiken mitä insinööri on ryssinyt, voi ihminen korjata. <°)))))><
Julle
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #2 : 13.01.11 - klo:21:50 »

20-30hv kone on aivan mainio valinta tuohon. Kaikkein nuhaisimmat uudet 20hv nelarit ehkä jättäisin väliin. Itse olen Pellingeillä ajanut vain 2-tahtisilla ja kulki aivan asiallisesti vanhalla 20hv Yamahalla, 3-sylinterinen 30hv Yammu ja 35hv 3syl Johnsson olivat myös erittäin sopivia ja leppoisasti ajettavia paketteja.

Vene itsessään on mielestäni aivan mainio kalastus/yhteysvene, todella leveä ja tilava sisältä, laadukasta tekoa, käsin laminoitu kai edelleen? Omasta mielestäni paras perinteisen mallinen merivene, rönkyistä ym. pohjanmaan rannikon vastaavista ei tosin itsellä ole kokemusta, mutta ihmettelen ettei pellingeä ole sen enempää palstoilla kehuttu toisin kuin rönkkyä. Mulla on tainnut noita Pellingeitä olla 4 kappaletta, 1 vanhalla pyöreemmällä "lautapohjalla" ja muut uudemmalla v-pohjalla. 
tallennettu
pellis
Käyttäjä
*

Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.11 - klo:23:02 »

Käsinhän tuo laminoidaan ja todella huolellisesti. Käsittääkseni itse toimitusjohtaja noita yksin valmistaa pieteettiä harjoittaen. Vaikka hinta on ehkä korkeampi kuin näillä ruutalla hutastuilla kilpailijoilla, niin hinta/laatu on todella kohdallaan.

Tosiaan, nuo uudet 20 heppaset ovat aika huonoja kulkemaan, koska eivät polta yhtään ylimääräistä bensaa kiihdytyksessä tai kylmällä ilmalla (päästörajat). 25 heppanen tai 30:nen riittää aivan varmasti.
tallennettu
janirais
Käyttäjä
*

Profiili Sähköposti
« Vastaus #4 : 19.04.11 - klo:00:25 »

Mulla on tainnut noita Pellingeitä olla 4 kappaletta, 1 vanhalla pyöreemmällä "lautapohjalla" ja muut uudemmalla v-pohjalla. 

Olen ehkä ostamassa Pellingeä mökille kakkosveneeksi mutta mitä eroja uudemmilla ja vanhemmilla 465:illa on? Olen ajellut tuollaisella uudella v-phjaisella Pellingellä, todella vaakaa ja tukeva. Mutta miten on pyöreäpohjaisen laita? Onko yhtä tukeva ja vanka?
Ja tietääkö kukaan että koska noita v-pohjaisia on alettu valmistaa?
tallennettu
Sivuja: [1] | Siirry ylös Tulostusversio 

<< edellinen seuraava >>
Siirry:  

MySQL pohjainen foorumi PHP pohjainen foorumi Powered by SMF 1.1.3 | SMF © 2006-2007, Simple Machines LLC Validi XHTML 1.0! Validi CSS!
WWW-suunnittelu / Hakukoneoptimointi: Juha Söderholm                 (C) Moottorivene.info